Tuesday, March 11, 2008

Inca o minunata zi de primavara

Dupa cum povesteam data trecuta Iasul nostru e plin de albinute harnicute ce sadesc planteaza si muncesc de zor in minunatul nostru oras ce atat de bine administrat de un minunat primar.

Dupa cateva ore de somn, pentru ca un om care vrea sa castige un ban si sa isi plateasca impozitele la stat, pentru ca statul la randul lui sa plateasca ajutor social la betivii din santuri, nu are voie sa doarma prea mult, ca ... asta e viata al romani; ma trezesc de dimineata in zumsetul dragalas de utilaje harnicute.
Dar ghici ce e?
Oare?
Harnicute albinute se trezira dimineata,

Dimineata, tare, tare,
Astazi este'o zi cu soare.

Harnice escavatoare,
Fac acum o treaba mare.

Treaba de un an facuta,
Acum trebuie refacuta.

Santuri mici si cabluri grele,
Muncitorii e pe ele.

Si ca sa va arat dovada, ...

... nu stiu cautati voi rima ca eu am pus pozele de mai jos. Evenimentul se petrece la ora 8.30 dimineata intr-un cartier din Iasi, imagini care probabil va sunt cunoscute, pentru ca aveti si voi asa ceva in cartier. Iar pe langa asta evenimentul se patrece datorita alegerilor, asa consider eu, deoarece si pentru ca, de un an nu au facut nimic da cand au spart si tot colbu' la' harnicii astia, e imprastiat prin oras.

Vizionare placuta si am revin.
Multumesc.







1 comment:

Ieseanul suparat said...

Mi-au placut textele si pozele. Am preluat si eu o bucatica, precizand sursa. Sper sa nu te supere acest lucru.